Klantbeloften

Klantbeloften: wat beloven wij u?

Als rechtsbijstandsverzekeraar handelen wij vanuit de filosofie Eerst de mens. Daarom hechten wij veel waarde aan persoonlijk contact en korte lijnen. Wij doen er alles aan om een oplossingsgerichte en betrokken dienstverlening te bieden aan particulieren en ondernemers met een juridisch probleem. Gaat iets niet helemaal naar tevredenheid, dan horen wij dat graag. Wij maken graag voor u het verschil. Van mens tot mens.
Met onze klantbeloften laten we zien dat wij u serieus nemen: wij zeggen wat we doen en doen wat we zeggen. Is dat niet zo? Dan mag u ons daar zeker op aanspreken!

Wat u van ons kan verwachten hebben wij samengevat in vier klantbeloften.

1. Mensgericht: wij zijn er voor u!
Wij staan graag klaar voor u. Betrokken en slagvaardig. Zonder keuzemenu. Ook als er nog geen juridisch probleem is kunt u ons vragen om advies. U kunt op de volgende manieren contact met ons opnemen:

Meld uw zaak
Via het online formulier zaak melden kunt u eenvoudig een juridisch probleem bij ons melden. Wij nemen binnen drie werkdagen contact met u op om uw juridische probleem te bespreken.

Is uw juridisch probleem in behandeling bij een jurist?
U kunt, als uw juridisch probleem in behandeling is bij een juridisch specialist van Anker Rechtsbijstand, rechtstreeks contact opnemen, zowel telefonisch als per e-mail.

2. Uw eigen toegewijde juridisch specialist
U krijgt deskundig en pragmatisch advies van uw eigen, betrokken jurist of een gespecialiseerd juridisch medewerker. Als er dekking is op uw verzekering dan wordt uw zaak in behandeling genomen door een aan u toegewezen rechtshulpverlener van Anker Rechtsbijstand. Een jurist of juridisch medewerker met de juiste ervaring en deskundigheid. Een rechtshulpverlener die goed kan luisteren en zich verplaatst in uw situatie.

3. Wij betrekken u bij de behandeling van uw zaak
Wij vinden het belangrijk dat u goed geïnformeerd bent over de behandeling van uw zaak. Dit komt het verloop van uw zaak ten goede. Wij geven heldere uitleg over wat we voor u gaan doen en zijn altijd bereid dit nader toe te lichten. Wij adviseren u over de mogelijkheden en onmogelijkheden in uw zaak. Wij informeren u over de voortgang van uw zaak en wanneer het eerstvolgende contactmoment is. Zo weet u vanaf het begin wat u kunt verwachten. Heeft u toch vragen of zijn er onduidelijkheden dan kunt u altijd contact opnemen met uw eigen jurist.

4. Uw mening is waardevol en brengt ons verder
Deel uw ervaringen met ons, het geeft inzicht in de kwaliteit van onze dienstverlening en helpt ons om deze te verbeteren.
Zijn we er niet in geslaagd om onze beloften na te komen? Neem dan contact op met uw eigen juridisch specialist. Komt u er niet uit? Dan kunt u altijd contact opnemen met onze klachtenco├Ârdinator. Samen wordt er gekeken naar een oplossing.

Contact Anker Rechtsbijstand

© Anker Rechtsbijstand 2018