Klacht melden

Kwaliteit

Anker zet zich in voor een uitstekende kwaliteit, service en dienstverlening. Het kan echter voorkomen dat u niet tevreden bent over de wijze waarop een van onze medewerkers u of uw aanvraag dan wel schadeclaim behandelt. Het is verstandig dit zo spoedig mogelijk met de medewerker in kwestie te bespreken, zodat u samen kunt bekijken of uw bezwaren weggenomen kunnen worden. Is uw onvrede daarmee nog niet weggenomen, dan kunt u een klacht indienen bij onze afdeling Klachtenbeheer. Wij zullen uw klacht vervolgens zo spoedig mogelijk afhandelen.

KiFiD – het financiële klachteninstituut

Wij zijn aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD), een initiatief van brancheorganisaties in de financiële dienstverlening, waar ook Anker bij is aangesloten. KiFiD staat voor onpartijdige hulp bij financiële geschillen. Graag verwijzen wij u naar onze interne klachtprocedure die conform de richtlijnen van het KiFiD is opgesteld. U kunt er dus van op aan dat wij uw klacht serieus nemen.

Een klacht indienen

Heeft u een klacht, dan kunt u deze melden via het onderstaande formulier, of mailen naar klacht@anker.nl.

Klacht

De velden met een zijn verplicht.
Aanhef*
CAPTCHA afbeelding om SPAM tegen te gaan Als u het woord niet kunt lezen, klik hier.

 
 
 

Postadres

Anker Verzekeringen n.v.
Postbus 8002 
9702 KA Groningen 
KvK nr. 02078166
AFM regnr. 12000661

Volg ons op

Telefoon

+31 50 520 97 92

E-mail

rechtsbijstand@anker.nl 

Routebeschrijving

Route via Google Maps

Login
Mijn Anker

Enter your username and password here in order to log in on the website: